2010. január 14., csütörtök

diétásvacsorák

Ennek az ételnek nincs neve. Még. Múltkor is csináltam ilyet "mi van itthon" címkével. Ezek olyan receptek, amiket végre nem "loptam", mert nem találtam az igényeimnek megfelelőt.

Sanyi diétás étlapján majdnem minden nap valamilyen natúr hús van zöldségkörettel vagy salátával az elválasztó diéta alapján. Na most a natúr hús hallatán kimenekülök a világból, úgyhogy megpróbáltam érdekesebb ételeket készíteni. Múltkor beleforgattam a szeletekre vágott húst (ez épp disznó volt) egy ek ketchup, mustár és olaj keverékébe, majd mehetett a jénaiba és a sütőbe hagymával a tetején. (nem diétázóknak sajttal) gyönyörű, omlós(z), rostonként szétváló, kissé szaftos husi lett a vége. közelharcot vívtunk a tál alján maradt szaftért, de én nyertem mer' én ehetek kenyeret:)
erről nincs képem:(

A mai vacsi megint hús volt (uncsii)
Nagyon béna combot kaptam, úgyhogy elpepecseltem vele mire megszabadultam a nemrózsaszín részeitől. Finnyás vagyok.
Miután "kifiléztem" és felkockáztam, kis szójaszószt és egy csepp mézet locsoltam rá, és ment a hűtőbe egy órára, bár nem tudom, volt-e értelme... Olajat forrósítottam serpenyőben, (ez is elég volt, nem sok színhús maradt a végére,) tettem rá kis hagymát durván vágva, mehetett rá a husi is pirulni. meghintettem hántolatlan szezámmaggal, apróra vágott fokhagymával, aztán miután megpirult, kb egy deci sört öntöttem rá és egy kb púpozott tk kukoricalisztet. Sűrítéshez tökéletes. Amikor kész lett, kapott még egy kis szezámmagolajat. Rizs jobb lett volna hozzá, de így párolt zöldség, nekem pedig egy kis tegnapi krumplipüré volt a köret.



A maradék sört nagy duzzogva megittuk.
"megáldalak, te steföl"
aki megmondja, honnan idéztem, azzal paroláznék

1 megjegyzés: